bakning


Bra start på dagen när jag upptäckte att jag glömt mina saxar hemma.
Har ju andra på salongen, men det är inte riktigt samma sak....
Jaja, jag tog mig igenom dagen och det var väl huvudsaken.

Pappa ringde mitt på dan och undra om jag hade nån lucka, så han kom förbi en sväng så jag rakade av barret på honom och sen blev jag bjuden på lunch. mysigt!

Sen slutade jag, handlade en snabbis och hämtade sonen på dagis.
Kom hem, strax efter kom henke , åt mat.

Och sen, tro det eller ej.. så bakade jag (vi)
Jag fick en assistent av mor och far för snart två år sen, som blev invigd idag!!
Bättre sent än aldrig!

Bakade kladdkakemuffins och två olika sorters bröd.
Så nu är jag trött...
Väldigt trött..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0