BF



Datumet blev den 8 mars.
Med Elias fick jag den 7 mars, men han kom ju 9 dagar sent också.
Håller tummarna för att den här vill kika ut nån dag tidigare så det blir lite mellanrum på födelsedagarna!


Idag är det fredag, lovely!
Var ut till Offerdal en sväng på förmiddan för att hälsa på Maggan och spana in hennes salong.
Hon försökte peppa mig till att köpa hus i änge, får se hur det blir med den saken.
En mysig förmiddag iaf!

Sen hade jag några kunder på eftermiddan och nu sitter jag här hemma i soffan och väntar in sambon, som kanske skulle jobba lite sent. på en fredag...
Elias sover hos pappa inatt, ett himla farande fram och tillbaka den här veckan, men så kan det bli ibland.

I morron får vi tillbaka han och då har jag bjudit in oss på middag hos svärföräldrarna så Henke kan byta däck på min bil när vi är där.
Tur jag är med barn så jag har nått att skylla på annars att jag säkert blivit tvungen att göra det själv, med karlarna skrattandes brevid.
Sen när ungen har kommit kan jag skylla på att jag nyss har fött barn i sådär ett år eller två. perra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0