granskning...


Man ska väl egentligen inte skriva eller säga neger.
Men för den här gången gör jag det ändån!
Så om det är nån som tar illa upp av det här inlägget, säg till så tar jag bort det....



Mamma ringde precis och granskade ultraljuds bilden.
Vi hade följande samtal.

Mamma- Det är en tjej, med sånna negerläppar som Mikaela har.
Marre- Ja, jag och Henke har ju bara negerunderläppar!
Mamma- Mäh, det ser ut som en neger med svart krulligt hår, ser du? Och uppåtnäsa. Har du varit ute och rumblat runt med nån annan?
Marre- Näe, det har jag inte.
Mamma - Eller så kanske Henke har legat med nån tjej som precis innan hade varit med en neger!?
Marre- Ja så kan det ju vara...





Kommentarer
Postat av: Syrran

Klart lilltösen ska ärva moster underbara negerläppar, haha...

2010-10-08 @ 20:51:06
URL: http://leahisak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0