helgen



Helgen har varit lugn.
Elias sov ju hos pappa sin i fredags och henke va ut en sväng så jag var hemma och slappade själv..
En oerhört tråkig kväll, men ibland måste man ju genomlida sånna också!
I lördags fick jag tillbaka sonen och vi åkte till svärföräldrarna och åt middag.
Sen hem och ha lördagsmys och kika på film.
Ps. i love you. Bra film, jag lipade en massa!

Idag åkte vi ut till mina föräldrar och hängde.
Gick ut i det friska vädret en stund.
Snygga som alltid....




Gick till dagisets lekplats och vem hade inte roligast där om inte herrn nedan...



På vägen hem gick vi genom skogen och hittade en hinderbana grabbarna roade sig med.






Nu sitter jag i soffan och degar medans henke nattar barn och gör milkshake..
Måndag i morron, igen....
Jobb och dagis, hämtning och lämning, försöka komma på nån mat henke kan laga.. osv
Ha en trevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hörrö segis... skriv nånting nångång! :P

2010-10-19 @ 15:09:18
Postat av: Towa

Jag älskar att du har börjat blogga så mycket men nu får du inte sluta igen ju!!! puss

2010-10-20 @ 10:42:54
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Big Bad Bobbo

Boooooooooooooring... Sluta svulla börja blogga

2010-10-23 @ 05:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0