semester


Ja, i morron bär det av.

Lämnade Elias på dagis i morse, sen är det hans pappa som hämtar i eftermiddag.
I morron hämtar moffa så ska han tillbringa helgen där och sen nästa vecka bor han hos pappa sin.
Jag kommer inte att träffa han på 9 dagar!!!!!!!!
Det längsta jag har varit i från han hittills är 4 dagar..
9 dar... en evighet..
Men han kommer att ha det bra hos momma & moffa
och sen hos pappa sin, och kanske nån sväng hos farmor & farfar också..
Så han kommer inte lida, utan mest jag..

Men jag ska försöka ha riktig semester och koppla av och inte tänka på nått..
Vad skönt att inte måsta stressa till och från dagis.
Och skönt att inte ha nått med jobbet att göra på en vecka.
Och skönt att slippa komma på nån middag varje dag.
Jag ska bara va.. Och bli brun... Och fet..
Underbart!!

Ska försöka packa ikväll, har inte kommit så långt på den fronten varken jag eller Henke.
Får se om det blir nån tur till stan i morron om det är nått akut vi måste köpa.
Sen far vi mot norge i morron mitt på dan, för att sedan ta flyget på gran canaria på eftermiddan..
Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0