sovmorgon



Ikväll är fredagsmys på schemat. Var, när, hur är dock inte bestämt än..
Men mys blir det!

I morse hade jag sovmorgon.
Det är planeringsdag på dagis, så jag är ledig från jobbet idag för att va hemma med sonen.
Elias sov hos sin pappa inatt, som så snällt tog med han på sitt jobb en stund nu på morgonen så jag skulle få sova ut lite.
Men såklart så kunde jag inte sova, vaknade vid halv sju när henke drog på jobbet och var pigg, så det var bara till att kliva upp.

Diskade upp disken som stod och glodde på diskbänken.
Drog iväg till solariet för att få lite färg och känna mig lite frächare.
Färgade håret.
Tog en välvbehövlig dusch.
Putsade fint i badrummet.
Och klippte lugg.

Sen kom prinsen hem strax eftrer tio.
Han kom på för en stund sen att han ville vara med leah, vilket inte går idag.
Så nu har han spenderat senaste halvtimmen med att tokgråta för att han så gärna vill vara med sin kusin.
Nu ska jag gå och se om jag kan han på andra tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0