trött, tröttare, tröttast!


Jag är helt slut..
Började inte för ens tolv idag, men sen har det rullat på hela eftermiddan.
Kom nyss hem och har avslutat storstädningen jag påbörjade i morse, henke hade dammsugit så det var skönt att slippa det iaf.

Elias sover hos pappsen sin ikväll, bytte dag för i morron skulle han på nån middag.
Åsså är det utvecklings samtal i morron kl 8 för sonen, det får marcus åka och ta själv.
För jag ska på ultraljud kl 9, spännande, spännande!!
Kände första rörelserna i magen igårkväll. Vad jag har väntat på det!
Har varit så nervös eftersom jag har känt nada!
Men nu äntligen så kan jag slappna av lite inför morgondagen


Nu sitter vi som två tjockisar i soffan med varsin dator och försöker komma på vilken snabbmat vi ska trycka i oss.
tjock, tjockare, tjockast!

Kommentarer
Postat av: Syrran

MYYYYS

2010-10-06 @ 19:07:32
URL: http://leahisak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0