utgång.....!?


Igårkväll efter kalaset så var det bara att sätta på sig party outfiten och åka till Kristina.
Förfest och krogen var planerat.
Hade väldigt trevligt på förfesten, vilket var dricka och skvaller med mig, kristina och maria.
Men sen när vi skulle börja röra oss in mot stan så banga jag ur.

Jag tycker jag gjorde det bra som höll ut så länge.
Jag har en sjuk hemlängtan nu för tiden.
Det går bra att vara nånstanns en stund och om jag är sysselsatt, men så fort jag sätter mig ner och börja tänka efter vill jag bara hem, hem, hem.
Det går bra om henke är med, för han är ju också "hemma" för mig. Så då trivs jag, då går det bra.
Men men, jag gjorde iaf ett försök igår och var trevlig och social en stund.
Stor eloge till mig för det! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0