söndagstråk


Men vilken tråkig dag.
Det har varit fint väder hela veckan med klarblå himmel, sol och ingen blåst.
och när helgen kommer så blir det tråkväder, bara det inte blåste skulle det vara helt godkänt.

Jag fick ett ryck nyss och tvingade henke att ta en promenad med mig, kom ut, svinkallt!
Så vi tog oss ner på willys och handlade mat till middan och sen hem igen. Det var den promenaden det!

Har haft ett sånt sug så länge efter att festa, dansa, dricka och sen va bakis, fundera över gårdagen, vrida mig i plågor i sängen.
Men nu tack vare mina fina vänner som ringer mig när dom är i just det stadiet och berättar alla jobbiga saker dom gjort och varit med om när dom drack så slipper jag suget.
Underbart!

Nu kan jag njuta fullt ut av att sitta hemma på kvällarna, bara ta det lugnt och inte önska bort mig nånstanns.
Sen så är det ju alltid lite extra roligt att gå ut med mina brudar.
Men,
Kerstin har dragit till Luleå för hon tror hon är smart.
Suss har dragit till Lund, hon är iof smart...
Carro & Camilla har lämnat landet och har tillbringat senaste åren i Prag.
Angelin är på nån jäkla jorden runt resa.
Kristina är iof hemma, men hur roligt är det att umgås endast med en avdankad tvåbarnsmorsa!?

Det är en bra tid att va gravid nu, för sen när jag har fött färdigt och ungen har slutat hänga vid mina tuttar så är ju halva gänget hemma igen, om jag har tur.
Och då kan det nog bli nån utekväll med brudarna.
Utan att jag får hemlängtan! ; )





Kommentarer
Postat av: Kristina

hahahaha! Du är så jävla rolig!

2010-10-04 @ 14:21:08
URL: http://liam07.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Men what!? Jag vill också vara smart! :)

Och självklart får du ta del av alla mina fyllegrejer, vem annars orkar lyssna? Haha..

2010-10-04 @ 22:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0