dagen

Jag.Blir.Tokig...

Kul att blogga när det tar över en timme för att ladda uppe en sketen liten bild..........

Nej, det är det inte!


Nu är iaf den här dagen så gott som slut.
Elias sover, skönt.
Fast han har varit över förväntan idag, inte alls så många konflikter som det brukar kunna bli när vi är hemma och sjuka!

Vi har mest slappat framför tv och suttit å pillat på datan.
Fast lite duktig har jag varit också.
Handlat, storstädat, diskat, lagat middag... och allt det där andra som duktiga mammor gör dagligen..


Elias har mest legat i sin koja och tittat på tv.



Och jag har suttit på min hörna med datorn.




Nu är jag arg....
Tack för idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0