Godmorgon.


Dagarna när jag börjar senare och Elias inte ska på dagis för ens till lunch suger.
Vad kan man hitta på mellan 7 och 10:30 på morgonen!? förslag!!

Dom brukar sluta med att jag ligger och drar mig i en evighet och Elias har på en film i vardagsrummet och en film i sovrummet som han pendlar emellan hela morgonen.
Men på senare tiden så kan jag inte somna om!
Eller somna om, jag är pigg när jag vaknar och blir bara rastlös av att ligga kvar i sängen.

Städa och diska känns ju inte heller så lockande, även om det verkligen behövs...
Jaja, ska väl snart ta en dusch så har jag gjort nått vettiigt den här morgonen iaf.

Elias är inne på sitt rum, han skulle måla en teckning till mig! =)




Igår när jag hämtade Elias på dagis så ville han att jag skulle jaga han fram till bilen.
Och supermom som man är så ställer man upp på lite bus.
Elias vurpade, det gick bra.
Jag tvärnitade när Elias vurpade för att kolla så det gick bra.
Tror inte att jag drar en vurp jag med..
Har ett saftigt skavsår på knät.
Tur att det inte var nån som såg mig(!)
(Bara halva dagis och föräldrarna som var där för att hämta sina ungar)
Jag får väl bjuda på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0