kärlek

Min bättre...eller ja, min andra hälft åkte på fiskeresa till Norge idag och blir borta tills på lördag.
När katten är borta dansar....hehehe
Näe, men så mycket dansande blir det inte, sitter i soffan insvept i Elias täcke som luktar kiss...
Gruvar mig för att gå och lägga mig, kl är 23!!!

Vanligtvis så brukar jag, den tråkiga bitterfittan som jag är sitta i soffan och slötitta på tv med karln, bli lite småtrött, gäspa lite, gå och borsta tänderna för att sedan ligga i sängen redo för natten innan kl 21..
Ja, jag vet. Jag är verkligen ett underbart sällskap på kvällarna.

Men nu, bara för att den jäveln inte är hemma så tar jag mig inte ur soffan.
Lite småtrött njao, faktiskt tröttare än jag brukar va. Men ändå så sitter jag fast här.
Och det är ju inte direkt så att jag gör nått vettigt heller, eller att det är nått vettigt på tvn.
Tänk va glad Henke skulle va om jag var uppe den här tiden med han nångång..
Men åker han till Norge och lämnar mig alldeles ensam så får han fan i mig räkna med att jag har sånt här bus för mig.

Näe, men jag gruvar mig nog faktisk lite att inte få sova med han inatt..
Är det inte kärlek så säg..
Jag har ju faktiskt en annan kille i sängen just nu så jag ska inte klaga!





Kommentarer
Postat av: Kristina

Du sliter inte ut dig med bloggandet...det är ju bra...;-)

2010-09-19 @ 23:03:25
URL: http://liam07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0