lördag


Igårkväll var det både karlfritt och barnfritt här hemma..
Höll på att gå i taket av tristess och ensamhet.
Men som tur var blev jag bjuden till Valla att inkräkta på Cissan och Johans myskväll, och det tackar man ju inte nej till! ;)
När jag kom dit så hade dom bakat blåbärspaj till mig.
Sen Spelade vi Wii Mario Cart, bowling, golf och lite andra trevliga spel innan jag lämnade sällskapet så dom fick forsätta med sin kväll ensamma.





Jag drog mig vidare till lugnvik för att skvallra lite med Kickan innan jag skulle hämta Henke på kalaset han hade dragit på.
Blev en riktig myskväll igår.
Mer av sånt tack!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Jasså minsann, men mitt sällskap det dög inte =( Grrrrr

2010-09-28 @ 18:17:47
URL: http://leahisak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0