Onsdag


God morgon.
Här hemma har vi varit uppe och i farten sen halv sju då Henke åkte på jobbet.
Blir inte så mycket gjort på morron, men det är skönt att inte behöva stressa iväg på dagis och jobbet.

Henke kanske skulle jobba över lite ikväll så Elias får följa med mig på jobbet istället för att det ska strulas på med hämtning från dagis.
Har inte kund förens två, en klippning, sen kommer min säljare och sen Cissan som ska färga håret.
Så bara Elias håller sig lugn första kunden så kommer det att gå kanoners.
Sen tänkte jag att han ska ha blivit hämtad innan fem då sista kunden för dagen kommer.

Funderar starkt på att vara duktig och baka bröd, ska känna efter lite om jag har orken.
Känns som meningslöst att inte göra nånting innan man börjar jobba.
Fast jag kan ju vara rätt lat så vi får se hur det blir med den saken..

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0