skit...dag


Vaknade halv sju i morse av att solen sken och fåglarna sjöng en vacker sång för mig.
Kände att jag kan inte slösa bort hela dan i sängen när man har blivit bortskämd med en jobb och barnfri dag.
Klev upp, gick runt drömmandes och lycklig innan jag ringde Kristina för att se om hon ville ha mitt sällskap.

Kom dit lagomt tills hon skulle gå på dagis med Liam så jag fick vara hemma med prinsessan Alicia, mys!
Kristina kom tillbaka och vi surrade ett tag sen började Kickan tjata om att hon ville ta kort på mig för att jag var så otoligt vacker dagen i ära, så ja varför inte.
Ett kort senare så var det dags för Alicia att sova lunch och vi satte oss för att ta det lugnt framför datan.

Kärleken ringe och ville ha skjuts, självklart älskling.
Så jag packade ihop mina saker och åkte hemåt, plockade upp mitt hjärta och skjutsade han.
Kysstes kärleksfullt och sa hejdå till varandra, vi ska ju ändå vara ifrån varandra i två hela dagar!

Åkte sedan vidare för att plocka upp min lilla prins på dagis och sedan till affären för att handla lite mat till middan, han skötte sig exemplariskt som vanligt!
Mamma kommer och äter med oss, bjuder på quesadillas, sen är det dags att åka på föräldra möte.
Åker och hämtar upp Elias pappa.
Är på föräldramäte mellan 18-19:30, så himla mysigt att bara sitta och ta det lugnt och lyssna vad dom har för sig på förskolan!
Sen skjutsar jag hem Marcus för att sedan åka hem själv, Elias hade tyvärr precis somnat när jag kom hem så jag han inte natta han.
Tackar mamma för barnvakten och sitter nu ensam i soffan och njuter av tystnaden!



.............................................................................................................................................



Vaknade att Henke larm tjöt i morse, kl halv sju.
Helvetes jävla skit, bara för att man är ledig en jädrans dag så kan man ju såklart inte somna om..kul..not
Bara till att kliva upp, sätta sig på toaletten och trycka lite, hård = noll resultat..

Gick runt och surade lite och väntade på att klockan skulle gå snabbare så att resten av världen vaknade.
Ringde Kristina runt nio och bjöd in mig dit för att förpesta hennes dag.
Kommer dit lagomt till att hon ska med Liam till dagis, så Alicia får stanna hemma med mig.
Trodde att det skulle gå åt helvete men ungen gnällde ingenting som tur va..puh..
Kristina kom tillbaka, snackade lite skit och kom fram till att hon skulle försöka ta en snygg bild på mig som jag kan ha på blogg headern, sminkade upp mig till fest och tre dussin bilder senare fick vi till en som dög....

Dags för alicia att sova lunch så vi kan slappa lite framför datan, det gick ju bra ca en kvart tills karln ringde och skulle ha skjuts.
Så det var ju bara att packa ihop och dra hemmåt, skjutsa i regnvädret kasta av karljäveln och sedan vidare för att hämta sonen på dagis.
Handla till middag, Elias + handla tänker jag inte ens kommentera....

Mamma kom lagomt till middan, slängde i oss maten sen var det bara att fara och hämta upp Elias pappa och åka på föräldramöte.
Mötet började 18:00.
18:15 fan, va ont i magen jag har
18:30 oooo, satans helvete varför åt jag den där jävla cremé fraischen
18:45 kallsvettas, fan, toa....nu
18:50 puh, det gick snabbt, dom tror säker att jag kissade.
18:52 NEJ, du, sitt kvar, gå.inte.in.på.toan.
18:53 bra skulle bara hämta vatten.
nu känns det bättre i magen, härligt
19:30 föräldramötet slut, vi går till bilen och åker hemmåt, smärtan kommer igen, fan...
Ska bara lämna av marcus. check
Ska bara parkera bilen. check
Ska bara ta mig från bilen och hem.......
Höll bokstavligt talat på att skita på mig i trappuppgången, slängde mig in på toaletten när jag äntligen kom in i lägenheten.
Tackade mamma för barnvakten medans jag satt och sprutlackerade toaletten.
Som tur va sov Elias när jag kom hem så jag slapp ju den biten iaf!
Mamma åkte hem och nu sitter jag ensam i soffan...



Kommentarer
Postat av: Kristina

HAHAHAHA!!! KAN va det ROLIGASTE jag läst någonsin!



2010-09-16 @ 22:07:11
URL: http://liam07.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Darling, du har precis lyst upp hela MIN skitdag. Du är bäst! Puss

2010-09-16 @ 22:39:50
Postat av: Towa

hahaha du är så jävla rolig =) tack för blogginlägget

2010-09-16 @ 22:44:08
Postat av: Syrran

gulligt bajsmarre ;)

2010-09-17 @ 19:26:18
URL: http://leahisak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0