onsdag



Idag har det varit full rulle hela dan..
Min kund från morron ringde och avbokade så jag tog och storstädade huset isället, eller de beboliga delarna vart rena iaf!
Sen åkte jag till salongen på eftermiddan för att ta hand om lite kunder.
Nu ikväll har vi målat taket i barnens sovrum och elias säng, bäst att passa på att få nått gjort när han är hos pappa sin.
Och vad gör man inte för att kanske kanske få ut ungen nångång.
Antagligen har jag bara förvärkar utan nått barn att se fram emot inatt... yeey........

Sitter och väntar på att bigbrother ska börja så jag får gå och lägga mig.
Ska till bm i morron bitti och kolla så allt är grejj.
Sen blir det salongen hela dagen, är dock mest jag som ska få bli ompysslad och lite hårigare. =) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0