söndag och trist väder


Vad gör man idag då!?
Från riktigt finväder igår så är det nu -15 och mulet... tråååkigt..
Vi som hade tänkt sitta ute och dricka varm choklad i solens sken på gården..

Kanske, kanske, kanske en tripp till mina föräldrar så Elias får leka av sig med kusinerna...
Ska höra med karln när han vaknat och se om det blir så eller om han har nått bättre att komma med.

Idag är det söndag..
Jag avundas alla som ligger hemma och vrider sig i bakis och ångest smärtor..
Jag vill också klä upp mig och dra en riktig fylla.........

Idag är det alltså typ 25dagar till BF.
Och den där jäkla Anna som fick sin i onsdags, nu kan man ju inte ringa till henne och gravid klaga med varandra längre..
Tror jag ska vänta två veckor till sen ska jag klämma ut den här ungen....


Näe, nu blir det frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0