Trött, fet och grinig


 Nu är jag så otroligt less på att vara gravid...
Ingen ork till nånting, skulle sova dygnet runt om jag fick.
Men icke.
Bara för att man är smällfet och grinig så får man inte krypa ner i ett hål och gömma sig, även om det ibland vore bäst för alla parter.

Tycker mest synd om sonen som har samma energi som alltid.
Jag som knappt orkar med ogravid kan ju tänka er hur rolig mamma jag är nu när jag är tusen gånger tröttare och grinigare..
Men han håller humöret uppe. Han längtar till bebisen kommer.
Och då vet jag inte om det är för att han vill ha ett syskon eller för att han inte vill ha den där tjocka tråkiga magen på mamma någe mer.
Han skulle bara veta hur mycket tråkigare jag kommer bli med en unge hängandes med bröstet dygnet runt.




Min otroligt glade son när jag kommer med nyheten att det är dags att gå hem och in med tråkmamma från uteaktiviteten.




Tur att frysen är laddad med glass så att det finns nått att muta med!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Han är så fin min lillgubbe! Jag längtar till påsk, då ska roliga gudmor Kerstin leka skiten ur ungen!

2011-02-22 @ 23:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0