Mitt år 2010


Ska jag sammanfatta mitt 2010 så får det väl låta lite cheezy när jag säger att det gick i kärlekens tecken!


Året började med att jag och min sambo från gymnasiet fann varandra igen efter 6år.
Efter att ha vuxit ifrån varandra då så har vi på dom här åren lyckats växa ikapp på varsitt håll.
Och nu känns det mer rätt än någonsin!

I Mars öppnade jag min salong i Nälden, vet inte riktigt vad jag ska skriva om det, känns olika varje dag.
Helt rätt och underbart att få vara egen vissa dar, medans jag andra dar bara kan sitta och grina och tycka synd om mig själv som inte har ett "riktigt" jobb.

Mot sommaren så flyttade jag och Henke ihop (igen), vi var ju med varandra i princip varje dag så varför inte.
Strax därefter så kom +et och vi var med barn.
Och vilken lycka att få ha nån att dela det med.
En sån otrolig skillnad både på gott och ont mot för när jag väntade Elias och var ensam.

På hösten fann vi vårt drömhus, som efter budgivning blev vårat, och nu är det inte ens två veckor kvar tills vi får flytta in, som vi har väntat och längtat!


Skulle kunna skriva om tusen saker till som har hänt,
men det här är väl i stora drag dom största punkterna från 2010


Kommentarer
Postat av: Syrran

Och 2011 kommer bli ännu bättre fina du <3

2011-01-03 @ 18:37:46
URL: http://leahisak.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men åh så härligt! Var ligger huset? Vi letar också hus, men har tyvärr inte hittat något som lockar ännu :(

2011-01-09 @ 20:15:46
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Postat av: Marre

Sandra: Huset ligger i Nälden.

Henke kommer ju därifrån och jag har salongen där så det är perfekt!

Inflyttning på lördag! =)

2011-01-09 @ 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0