sjuklingar


Här hemma har vi kört med dunder förkylning ett par dagar.
Jag och elias har varit hemma medans henke är en redig karl och jobbar.
Men i morron får moffa ta över och jag ska dra mig till jobbet, för jag tror mina kunder börjar bli tokig på mig som inte har varit där på ett par dagar.
Men i morron blir det fullspäckat schema med först BM på morron och sen salongen tills sena kvällen.



Elias är väldigt slemmig och har spytt upp lite slem då och då.
Jag tycker hans spy i toaletten pose är väldigt härlig! =)




Koja är ett måste när man är sjuk så man får mysa lite extra!





Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Marre! Grattis till tillökningen! Jag gillar Elias spy pose, den är klockren! Hoppas han mår bättre snart.. och grattis till husköpet. Det blir fullt upp framöver då :) Ha det bra!

2011-01-12 @ 12:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0