the weekend



Farbror Daniel var ju hemma helgen i ära..
Det firades såklart.
Med kubb, surströmming och däns!



Lite fördrickande innan de övriga gästerna anländer.





Mikaela lyckades såklart kasta ner kungen, var det nån som hade trott nått annat!?




Kerran har kommit hem från Luleå.
Efter den här kvällen har hon fått sitt nya smeknamn som hon kommer få leva med i sommar.
Kubb är ju vanligvis en stillsam och lugn sport.
Men den här fröken kastar inte pinnarna, hon kör kast med liten kerstin istället.
Med den snyggaste vurpan jag sett lyckades hon får ner hela 3st kubb + självaste kungen.
Låt mig presentera "Kerstin på kubben"!





Dags för käk.
Mmm surströmming!!




Fina pojkar!



Daniels hand.
Och om ni tittar bakom så tror jag att jag fick med The Devil Himself på bild!!
Fast jag är inte riktigt säker, det kan vara nått annat också....




Kvällen fortsatte med lite findans




Dagen efter mår man ungefär som man ser ut!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0